Rider, Ultima, Sayonara, Creation, Hitogami, Hayate, Inspire a mnoho dalších oblíbených modelů běžeckých bot produkuje firma Mizuno už více než 110 let. Bratři Rihachi a Kenjiro první obchůdek Mizuno založili už v roce 1906 v japonské Ósace.
Expanze přes moře s golfovým vybavením
Koncem šedesátých let expanduje společnost do Spojených států s golfovými holemi založením pobočky Mizuno America v Los Angeles. Roku 1973 podepisuje první kontrakt lyžařského oblečení Francouzskému olympijskému týmu a roku 1980 začíná prodávat běžecké boty v USA. V roce 1982 založili Mizuno Golf Company v USA a Mizuno Corporation ve Velké Británii. Pomyslným vrcholem rychlého rozkvětu značky je ocenění Kenjira Mizuna Olympijským řádem.
Zrod prosnulé vlnové desky
Unikátní technologie Mizuno Wave je poprvé veřejnosti představena v roce 1985. Je to dnes už neodmyslitelný prvek v mezipodešvi běžecké boty zajišťující jednak odpružení ale také stabilitu. Od té doby se vlnová deska neustále vyvíjí a inovuje.
Úspěchy které pomohly růstu
Sportovci nominovaní Mizunem získávají na zimních olympijských hrách v Albertville a na letních olympijských hrách v Barceloně celkem 72 medailí.
Technologie Breath Thermo
Hned po běžeckých botách s technologií Wave se nejpopulárnějším artiklem značky stává unikátní funkční prádlo Breath Thermo, jehož materiál nabízí sportovcům pohodlí, prodyšnost a hlavně neunikající teplo.
Rivaldo a Jungfrau
Fotbalový mág a driblér Rivaldo se stává další velkou propagační kulisou a roku 2000 se značka Mizuno stává hlavním partnerem maratonu v Amsterdamu a Jungfrau Maratonu.
Rekordní Tirunesh
Tirunesh Dibabaová, běžkyně Etiopského původu, protíná v roce 2008 na Golden League v Oslo cílovou pásku v závodě na 5 km v rekordním čase 14:11. V barvách Mizuna na olympijských hrách v Pekingu získává zlato také na 5 km a 10 km.
Svou filozofii značka Mizuno staví na propagaci sportu a přínosu společnosti vývojem kvalitních sportovních produktů.